Wat maakt een dagje shoppen in de Outlet van Roermond nou zo fijn?

De Outlet van Roermond is een erg populaire attractie in Nederland. Daarnaast doet de outlet het ook erg goed gekeken naar andere winkelcentra in Europa. Daarom wil men hier ook tot het gaatje gaan om deze populariteit vast te houden en de gastbeleving zo optimaal mogelijk te houden. Er wordt over vanalles nagedacht en keuzes worden niet zonder reden gemaakt. Maar hoe komt het dat deze outlet nou zo populair is? En waarom is een dagje shoppen op deze plek nou zo fijn? Dit heeft verschillende redenen en die zullen stuk voor stuk behandeld worden in dit artikel.

Guest Service

Allereerst is het zo dat de outlet beschikt over een Guest service, dit is redelijk uniek en zal je niet in alle winkelcentra vinden. Deze Guest service is er voor jou, als gast, en zij zullen er alles aan doen om jouw bezoek zo soepel en fijn mogelijk te laten verlopen. Bij de Guest service kun je terecht met al je vragen en wordt er met behulp van een digitaal wachtsysteem gekeken wie er geholpen kan worden. Dus wil je weten waar een bepaalde winkel zich bevindt? Of heb je vragen over het betalen op de parkeerplaats? Hier kan je terecht. Daarnaast bieden zij ook extra services aan zoals; een inpakservice voor cadeau’s, hands-free shopping en kunnen jouw aankopen daar (internationaal) verzonden worden. Veel zorgen zullen dus handen genomen om jouw dag soepel te laten verlopen.

De voorzieningen

Naast dat er Guest service dus al vele extra services biedt zijn er in de outlet nog andere voorzieningen te vinden om jouw bezoek nog fijner te maken. Een voorbeeld hiervan is de playground voor de kinderen. Het is natuurlijk niet raar dat kinderen in het verloop van de dag genoeg hebben van de vele winkels en even hun energie kwijt moeten. De playground is daar de perfecte oplossing voor, jouw kinderen kunnen nog even lekker spelen terwijl jij nog even de laatste winkels induikt. Daarnaast is het voor jou ook mogelijk om een paraplu te lenen bij slecht weer of een oplader te gebruiken mocht je telefoon leeg raken. Als gast kom je dus niks te kort en kun je overal wel voor terecht. Zo ook als je honger begint te krijgen tijdens deze intensieve dag, je hebt zo een restaurant uitgekozen en je kunt er daarna weer vol energie tegenaan. Er zijn dus genoeg voorzieningen die ervoor zorgen dat je mooie dag tegemoet gaat.

De ligging

Een andere factor die ervoor zorgt dat de outlet zo populair is, is de ligging. De outlet in Roermond is makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en je hebt dus geen gedoe met moeilijke stadscentra waar je de weg niet kan vinden. Toch ligt de stad wel dicht bij het centrum van Roermond en zou je dus na een ochtendje kunnen shoppen kunnen uitwijken naar het stadscentrum. Het voordeel van het stadscentrum in de buurt hebben is dat je vanaf het station al binnen 15 minuten in de outlet staat. Ook de bussen stoppen in de buurt, wat betekent dat je gemakkelijk met het openbaar vervoer naar de outlet kan gaan. Kom je met de auto? Dan is dat ook geen probleem, er zijn namelijk meer dan 6000 parkeerplekken. Heb je geparkeerd dan mag je hier de eerste 30 minuten gratis staan en betaal je maar 4 euro om de hele dag te parkeren. De goede ligging van de outlet in Roermond is dan ook zeker een voordeel.

Fresh eyes principle

Maar wat voor een manier wordt het nu aangepakt? Hoe wordt er bedacht of er iets moet gebeuren in de outlet? En wat er dan precies moet gebeuren om mensen te blijven trekken en de populariteit te behouden? Men wil natuurlijk blijven verbeteren en om daarvoor te zorgen krijgen alle werknemers het idee van het Fresh eyes principle mee. Wat betekent dat men met frisse ogen in de outlet rond moet gaan kijken, kijk naar de dingen in de outlet zoals een bezoeker dat zou doen. Wat valt je op? Wat klopt er niet? Hoe kan het anders? De antwoorden op deze vragen worden weer teruggekoppeld en zo blijft de outlet vernieuwen en verbeteren. Daarnaast worden er ook professionals uitgenodigd om feedback te geven en worden er samenwerkingen aangegaan met andere betrokkenen in de leisure sector. Dit alles om ervoor te zorgen dat de gasten weer graag terug komen.

Je zou dus kunnen stellen dat de outlet erg veel aandacht besteed aan het bevorderen van de beleving van de gasten en dat zij verschillende aspecten inzetten om om de beleving zo optimaal mogelijk te maken. Zo zorgt de guest service ervoor dat het bezoek zo vlekkeloos verloopt, er zijn voorzieningen die aansluiten bij de wensen van de gasten en blijft men in de outlet alert op mogelijke zaken waar de gast tegenaan zou kunnen lopen. Dit alles maakt dat het shoppen in de Outlet van Roermond vlekkeloos verloopt en dat het nog steeds één van de favoriete dag uitjes is.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *